GlaxoSmithKline (GSK) România demarează a cincea ediţie a „GSK Trainee Programme”


Bucureşti, 27 septembrie 2011

GlaxoSmithKline (GSK) România demarează a cincea ediţie a „GSK Trainee Programme”, dedicat tinerilor cu potenţial, care îşi doresc să urmeze o carieră în companie


GSK

  • Aplicaţiile sunt deschise, până la data de 16 octombrie 2011, pe site-ul www.hipo.ro;
  • Programul de traineeship al GSK are două componente: „Porneşte la drum cu GSK” şi „GSK Sales Talent Programme”, ambele fiind axate pe identificarea tinerilor talentaţi;
  • În urma acestui program, aproximativ 15 tineri vor avea şansa să lucreze pe poziţii de trainee în sediile noastre din Braşov (fabrica GSK) sau Bucureşti (GSK Pharma şi GSK Consumer Healthcare), celor mai buni urmând să le fie propuse roluri în companie.



GlaxoSmithKline (GSK) România, desemnat în 2010 „Cel mai bun angajator din România” de către Hewitt Associates, lanseează a cincea ediţie consecutivă a „GSK Trainee Programme”, program de traineeship dedicat tinerilor cu potenţial, care îşi doresc să lucreze în companie, ca trainee, pentru o perioadă de şase luni sau un an.

În funcţie de performanţa şi rezultatele tinerilor interni, precum şi în funcţie de nevoile de business, acestora li se va oferi oportunitatea de a se alătura echipelor noastre din Bucureşti, Braşov sau din restul ţării, în arii de business diverse, precum vânzări, financiar, legal, în producţia de medicamente, calitate, inginerie, operational excellence.Formularul de aplicare pentru program poate fi găsit şi completat pe site-ul www.hipo.ro până la data de 16 octombrie 2011.  Informaţii suplimentare despre program sunt disponibile pe www.hipo.ro şi www.gsk.ro.



“Suntem la a cincea ediţie de succes a acestui program, extinsă şi în zona de comercial, după ce a început iniţial în fabrica GSK din Braşov. Având în vedere rezultatele foarte bune pe care le-am obţinut în atragerea tinerilor cu potenţial, ceea ce ne dorim este să facem din acest program nu doar un proiect anual, ci un mod de lucru continuu, un astfel de proces fiind, în viitor, o bază importantă de selecţie a viitorilor membri ai echipei GSK România”, a declarat Iulia Dobriţoiu, HR Business Lead & HR Services Lead, GlaxoSmithKline România.

De la începutul „GSK Trainee Programme”, în urmă cu cinci ani, au fost incluşi în proiect un număr de peste 40 de tineri. „GSK Trainee Programme” are două componente, ce vizează arii de business diverse şi caută să descopere tineri care îşi doresc să ni se alăture:

  • „GSK Sales Talent” se va desfăşura pe parcursul a şase luni în Bucureşti, urmând ca, după această perioadă, celor mai buni trainee să li se ofere oportunitatea de a se alătura echipei noastre de vânzări din Bucureşti sau din ţară, în calitate de Reprezentant Medical, în funcţie de performanţa lor şi de nevoile business-ului;
  • „Porneşte la drum cu GSK” se va desfăşura pe parcursul unui an în fabrica GSK din Braşov sau în sediul GSK Consumer Healthcare din Bucureşti, oferindu-le absolvenţilor oportunitatea de a întelege cum funcţionează o companie farmaceutică multinaţională. Dupa aceasta perioada, în funcţie de performanţa şi rezultatele traineelor, dar şi în funcţie de nevoile de business,  ace;tia vor putea fi angajaţi pe o poziţiii precum Production, Quality, Engineering, Operational Excellence (în fabrica GSK din Braşov) şi Commercial, Finance sau Logistics (pentru GSK Consumer Healthcare).

Din  totalul aplicaţiilor valide primite, vor fi selectaţi un număr maxim de 35 de aplicanţi, care vor fi invitaţi la un workshop de trei zile organizat la Braşov, în perioada 26-28 octombrie, şi care va cuprinde prezentări şi aplicaţii practice pe teme de leadership şi eficientizarea proceselor (utilizarea uneltelor Lean Sigma şi ADP Change& Project Management), prezentarea tehnologiilor specifice unei fabrici de medicamente şi, nu în cele din urmă, prezentarea grupului de firme GSK în România. În cadrul acestei întâlniri va fi organizat un centru de evaluare (assessment center) care poate implica exerciţii de grup, studii de caz, jocuri de rol şi prezentări individuale sau de grup.

În urma acestor zile de workshop, celor mai potriviţi participanţi - un număr de aproximativ 15 viitori trainee - le oferim şansa de a lucra timp de un an în fabrica GSK din Braşov sau în sediul nostru din Bucureşti pentru GSK Consumer Healthcare, în timp ce, pentru GSK Pharma, aceştia pot lucra ca trainee timp de şase luni, cu posibilitatea ocupării unei poziţii de reprezentant medical.

Criteriile de selecţie ale GSK Sales Talent sunt:

  • Absolvenţi ai anului universitar 2011 de Farmacie, Medicină, Stomatologie, Chimie, Studii Economice sau tineri care urmează programe de master/ alte studii postuniversitare
  • Activităţi extra-curiculare pe parcursul studiilor: voluntariat, membru în organizaţiile studenţeşti, participanţi la proiecte studenteşti etc
  • Expunere internaţională, cum ar fi: burse universitare, paricipare la programul „Work and travel”, conferinţe, seminarii
  • Mobilitate pe plan naţional
  • Agilitate de învăţare, spirit inovativ, construire de relaţii, munca în echipă.

Iar Porneşte la drum cu GSK are următoarele criterii de selecţie:

  • Tineri absolventi din 2011 de Farmacie, Chimie, Inginerie (Tehnologia Construcţiilor de Maşini, Electronică), Ştiinţe Economice, Medicină, Stomatologie sau tineri care urmează programe de master / alte studii postuniversitare
  • Activităţi extra-curiculare pe parcursul studiilor: voluntariat, membru în organizaţiile studenţeşti, participanţi la proiecte studenţeşti etc
  • Expunere internaţională, cum ar fi: burse universitare, paricipare la programul „Work and travel”, conferinţe, seminarii
  • Agilitate de învăţare, spirit inovativ, construire de relaţii, munca în echipă

 

GlaxoSmithKline -  una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al cărei portofoliu are la bază o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GlaxoSmithKline se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.gsk.ro şi www.gsk.com 

Contact:    Adelina Nedelcu, Brand PR Executive    0732.307.274             adelina.e.vlad@gsk.com