De la MEDAS, sănătatea asa cum trebuie să fie


MEDAS, unul dintre primii 5 jucători pe piata de servicii medicale private, promovează respectul fată de pacienti sub un nou slogan: “Sănătatea asa cum trebuie să fie”, oferind servicii medicale performante si în egală măsură accesibile tuturor.

Medas

“Întreaga activitate MEDAS a fost ghidată încă de la începuturile sale de anumite valori care exprimă esenta companiei, care însă nu erau până acum cristalizate într-un mesaj clar şi de impact pentru toţi pacienţii nostri. În acest moment, suntem bucuroşi să putem pune şi în cuvinte ceea ce noi ştiam de multă vreme despre MEDAS. Ne dorim ca toată lumea să ne vadă exact asa cum suntem: o alternativă demnă de luat în calcul în sistemul medical românesc, care răspunde nevoilor existente în acest moment pe piată. Da, este posibil să ai acces la investigatii de ultimă generatie si medici recunoscuti în domeniile lor de activitate, având totodată parte de transparentă si de niste preturi decente. Aceasta este promisiunea MEDAS: democratizarea accesului la servicii medicale de calitate” a declarat Dr. Simona Iolanda Ateia, director general al lantului de clinici MEDAS.


De asemenea, compania va folosi si o nouă siglă, pentru o identificare clară a domeniului de activitate si a zonei de expertiză, cu câteva nuante care vin să sublinieze calitatea actului medical, emotie, feminitate si elegantă. Noile elemente vizuale se regăsesc şi în materialele de comunicare către clienti, cât şi în noile uniforme ale medicilor şi în amenajarea sălilor de primire a pacienţilor.


MEDAS, care estimează o cifră de afaceri de 28 de milioane RON pentru anul în curs, reprezentând un avans de 20% al cifrei de afaceri, a planificat o investitie de peste 450 000 de euro pentru actiunea de rebranding.


“Acest pas este unul firesc în evolutia pe care ne-o propunem în următoarea perioadă, într-o piată aflată în acest moment în plină expansiune, cu un mare potential de crestere. Strategia noastră pentru următoarea perioadă va viza cresterea numărului de pacienti, prin intermediul unor investitii importante, prima dintre ele fiind construirea unui spital avand ca scop principal tratamentul chirurgical al afectiunior urogenitale, în valoare de 3 milioane de euro, pe care îl vom deschide la începutul anului viitor. Ne dorim în următorii 2 ani o crestere a cotei de piată MEDAS cu 5 puncte procentuale” a adăugat Simona Ateia.


MEDAS are în plan si deschiderea unor noi puncte de lucru în tară si în Bucuresti, dar si crearea unor Centre Medicale de Excelentă pe specialităti. Cel mai recent exemplu în acest sens este clinica MEDAS Feminis, specializată în medicina materno-fetală.

###

 

Cu o experienţă de peste şapte ani pe piaţa medicală privată, Centrul Medical MEDAS deţine în prezent şase clinici medicale: MEDAS Professional, MEDAS Unirea, MEDAS Feminis, MEDAS Titan, MEDAS Gabroveni şi MEDAS Piteşti, şase laboratoare (patru în Bucureşti, unul în Giurgiu şi altul în Piteşti), precum şi cinci departamente de radiologie şi imagistică medicală. În momentul de faţă, Centrul Medical MEDAS are peste 170 de cadre medicale care se perfecţionează continuu, peste 745.000 de pacienţi beneficiind până la sfârşitul anului 2010 de serviciile medicale oferite în peste 30 de specialităti medicale si chirugicale. În cadrul MEDAS activează şi un Centru de Excelenţă în Urologie pentru depistarea cancerului de prostată.